Inget rätt


Idag har jag varit i skolan och efter det gick jag och provjobbade lite igen så jag lär mig men det går bara framåt :)

Om bara ett par minuter ska jag åka ner till min frisör och vi ska prova lite inför baluppsättningen på lördag , det är inte alls långt kvar nu.

Jag är helt vimsig idag, det känns som allt är huller om buller i huvudet. Ska till frisören kvar i sex men går dit kvar i fem och kolla på klocka och tänker " Vafan jag ska ju vara här om en timma " trött jag bli på mig själv. Så det var ju bara att gå ut igen, folk måste tro att jag är jätte konstig, gå in och sätter mig hinner öppna tidningen, kollar på klockan och sen går ut igen :P

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0