Julheader

Nu har jag precis gjort mig en juligare header. Vad tycker ni ? Den är rätt enkel men jag vart endå nöjd. Får se om jag göra någon annan, om jag tröttnar på den här.

Snart blir det att äta lite frukost och sen hoppa in i duschen..

Andreas sover fortfarande. Han har tyå varit vaken hela natten för att han hostar så jäkla mycke.. Hostar konstant i fyra dagar. Och inatt började han hosta blod. Så jag tycker att han ska gå till doktorn , för dom kan säker ge honom något som göra attt hostan går över lite... Men men får se vad han ska göra. Intressant att läsa !?

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: girlzilla

det är så mysigt med julen!

2010-12-02 @ 23:59:13
URL: http://girlzilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0