Förlåt igen !

Nu måste jag verkligen ta och skärpa till mig , men har verkligen inte haft tid att skriva i bloggen har bara jobbat jobbat och jobbat. Har inte gjort något annat !

Men nu ska jag bara jobba nästa lördag med , så nu har jag massor av tid att blogga när jag inte ska jobba på ett bra tag :) Flera gången om dagen :)

Igår vad jag och syster yster på Smultronstället och käkade glass :) Mumma !
Såhär såg vi ut innan vi skulle åka !




Funderar på om jag ska beställa lite kläder, känns som jag är vär det efter att ha jobbat 10 av 11 veckor i sommar ! Känns konstigt när alla hade semester då jobbade jag och nu när alla börjar skolan och sina jobb, ja så är jag ledig !


Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0