16.51

Som så många andra gången tänkte jag börja blogga igen och nu får vi se hur länge det vara. Ska försöka, men kanske inte alltid blir eftersom att jag jobbar rätt mycket nu och så !

Det som är nytt är iaf att jag och Andreas flyttade till våran egna lägenheten för 3-4 veckor sen :)
Tänkte lägga in bilder på hur det såg ut före och efter renoveringen , för vi har ju gjort om i sovrummet och tv rummet. Även toan ska renoveras och jag tror att hantverkaren skulle komma nästa vecka . Så lägger in bilder på allt när toan är klar . :)

Trivs mycket bra här och nu blir det att laga spagetti och köttfärssås tills han kommer hem ifrån jobbet !

Har även hunnit fylla 20 för ett par månader sen , Andreas har skaffat ett jobb och ja lite annat smått och gott har hänt i vårat liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0