Bilder från balen

Nu tänkte jag lägga in några bilder från balen :)

En av dom bästa dagarna jag haft, något jag alltid kommer att minnas! Tack till alla som gjorde denna kväll minnesvärd, och speciellt tack till Jocke som ville dansa med mig !


Jag




Jag och Jocke och håller blomman jag fick av honom!




Johanna, Jag, Ida och Jennifer



Jag och Ida







Mitt hår, och ja det är mitt riktiga hår!












Jag och Jocke



Jag och Jocke



Jag och Jocke på balmiddagen




Jag med blomman jag fick av Andreas ♥


Kommentarer
Postat av: Nichole

Grymt söt du va på dina bal bilder:) jätte vakcer me :D<3333

Kramar Nichole(Nikkie)

2010-05-26 @ 15:05:44
URL: http://nikkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0