Tisdag 26

Det vart fetaost sallad idag med :)

Idag har jag :

- Lagat mat till familjen
- Fikat med Marina
- Varit med när Andreas klippte sig
- Skjutsat Hanna till stallet

Snart ska jag även gå ut med Flora, och Andreas vill inte följa med. Det tycker jag är taskigt, för jag tycker det är läskigt att gå nu när det är mörkt, men jag har inte haft tid innan eftersom Andreas ville att jag skulle följa med när han skulle klippa sig hos sin mamma.




När jag kommer in sen ska jag lägga in bilder på lite nya ögonskugger jag har köpt :)

Ska ta på mig reflexvästen så jag syns när jag går, hejdå!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv jag mår toppen :) du då?

2010-10-26 @ 21:38:53
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0