Kväll

Kom hem från Marina för typ en halvtimma sen eller något kankse var ännu längre sen. Men sen jag kom hem har jag hunnit käka och skrivit lite på mitt personliga brev. Tycker det är så svårt att söka jobb, för när det är ett jobb man vill ha så vill dom att man ska vara 25 eller ha utbildning.KUL eller inte. Men men kan inte göra annat än att söka endå och se hur det går.

Ikväll blir det vell bara att mysa framför tv, men lite ben and jerry cookie dough. Det är min absoluta favorit :) Tycker jag förtjänar det när jag har varit ute och gått i kylan även fast jag är jätte förkyld och har ont i halsen. Blir vell en kopp tea med :)


Kommentarer
Postat av: Petra

svar ska till min kontakt person och vara där till lördags eftermiddag.

2010-11-25 @ 20:17:47
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: Petra

svart ja det ska blir roligt vi har inte träffats på 3 veckor nu och det är min faster som är det. hoppas du fattar vad jag snacka om.

2010-11-25 @ 20:21:06
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0