städa

Det känns som att man inte gör annat än att städar mitt rum, och det känns som att det aldrig blir rent eller att det bara är rent i någon dag sen ligger det kläder överallt!

Städade i fredags och det ligger kläder överallt och sen fick jag en tvärrkorg när jag fyllde år och så satte jag upp den men Andreas lägger ändå kläderna brevid och inte i tvättkorgen!

Det är min pojkvän Andreas som bor här med mig och vi bor i mitt lilla rum, där jag innan det blev så att han började bo här inte fick plats med mina egna grejer. Så har han lite av sina grejer här och nu är det saker och kläder överallt. Men jag kan inte annat än älska´t ! För man vad gör man inte för kärleken ♥ Men förhoppningsvis blir det att flytta till lägenhet när man får ett jobb.


Bor du med din pojkvän ? Bor ni trångt hemma hos föreldrarna eller bor ni i egen lägenhet ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0