Förlora = laga mat !

Nu när jag skrev rubriken , stavas verkligen förlora sådär? Det ser helt fel och jätte konstigt ut ?

Idag har jag varit ute med hunden i spöregnet, det var något vi båda två inte tyckte om. Sen fick hon en lite dusch och nyss tog jag mig en dusch.

Hanna, Jesper, Andreas och jag körde yatzy och den som förlorade fick laga mat, och tyvärr var det jag som förlora så det blir att laga mat ikväll. Får se vad jag ska bjuda på blir nog kött, någon slags potatis och beanässås. Får se om det duger åt dom !

Snart blir det även att kolla på ÅFF matchen på tvn, Andreas sa att jag var tvugen att vara med och kolla, för dom brukar alltid vinna då ! Så det beror nog helt på mig om dom vinner eller inte (A) ..

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jaså? vart bor du då eftersom det regnar jämt?

2010-05-09 @ 10:56:59
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0